Zahvaljujući inovativnosti, kreativnosti, posvećenosti i istrajnosti, kompanija Detel je, sa namjerom da svojim korisnicima bude istinski partner u svakom trenutku, kreirala asistentski program kojeg čine asistentski servisi za podršku u različitim, svakodnevnim situacijama.

Predstavljamo Vam moderan i efikasan Detel call centar, koji se pruža kao naš dodatni servis, te u skladu s Vašim potrebama i mogućnostima možemo Vam pružiti usluge call centra koji umjesto Vas može: primati dolazne, odlazne pozive i elektronsku poštu.

Zamišljen je kao kvalitetna, efikasna i pristupačna alternativa vlastitom call centru, gdje pozivatelji ne primjećuju razliku između poduzeća i vanjskog call centra (pružatelja usluge).

Detel nudi kompletnu tehnološku i aplikativnu platformu za call centre, tehničku podršku i uslugu call centra.

NUDIMO:
INBOUND KAMPANJE

Prepustite nam vođenje korisničkog centra, svih vrsta dolaznih, i kontakata sa korisnicima (primanje narudžbi, reklamacije, preusmjeravanje Vaših poziva izvan radnog vremena i u vrijeme povećanja opsega dolaznih poziva, ispomoć klijentima i fokusirajte se na glavno poslovanje Vaše kompanije.
VoIP
cc1

OUTBOUND KAMPANJE

Ankete, istraživanje tržišta, teleprodaja, telemarketing, bukiranje prezentacija i svih vrsta odlaznih poziva i kontaktiranje korisnika.
cc2

Misija

Naša osnovna misija je pružiti novu dimenziju podrške i pomoći svim klijentima, te obezbjediti uspješno upravljanje i uspostavljanje kontakata sa klijentima u smislu podrške prodaji, marketinga, korisničke službe, bez utrošenog vremena i dodatnih investicija.

Našim angažovanjem smanjićete troškove dodatno zaposlenih, povećati prodaju svojih proizvoda i usluga, podići kvalitet svojih usluga, te biti uvijek dostupni svojim klijentima.

Angažovanjem profesionalnog i efikasnog pristupa podižete i ugled sopstvene kompanije, a Vaši korisnici biće prezadovoljni uslugom i podrškom koju dobijaju.

Prednost angažovanja call centra:

Detel nudi kompletnu tehnološku i aplikativnu platformu za call centre, tehničku podršku i uslugu call centra.

Tehnološka platforma.

Oslobađanje Vašeg vremena i resursa.

Bez investiranja u opremu i obuku kadrova.

Aplikativna platforma.

Bez dodatnog opterećenja za poslovni prostor.

Kompletan uvid u sve telefonske komunikacije.

Stručan i obučen tim savjetnika.

Briga o Vašim klijentima.

Obrazovani, pristojni i edukovani savjetnici.

Doprinos očuvanju profesionalnog odnosa između Vas i Vaših klijenata.

Mogućnost kontrole troškova.

Produženo radno vrijeme.

Kvalitet servisa.

Mogućnost korišćenja usluge u određenom vremenskom okviru


Kontakt

Rad u call centru se provodi pod nadzorom rukovodioca call centra sa višegodišnjim iskustvom u pružanju svih vrsta usluga call centra. Brzina, efikasnost i kvalitet je ono što mi nudimo.

Za više detalja kontaktirajte nas putem telefona +387 33 977 777 ili na email: info@detel.ba
ili putem kontakt forme na web sajtu i naš tim će osmisliti najefikasniije rješenje za Vas i pripremiti neobavezujuću ponudu shodno Vašim zahtjevima i potrebama.